April162014
5PM

some days you can’t tell whether its six in the morning or six at night. some days you don’t give a shit. some days the light doesn’t leave the room. 

some days you can’t tell whether its six in the morning or six at night. some days you don’t give a shit. some days the light doesn’t leave the room. 

(Source: drewwilsonphoto, via nickelode0n)

5PM

bevsi:

modern disneys 

(via jellystraw)

5PM

spiza:

I’m a wimp when it comes to waxing my legs, so I figured out a way to do it.

(via jellystraw)

1PM
1PM
sapphirefiber:

tygermama:

morivan:

You know that type of laughter that starts off as a small chuckle but kinda builds up inside your throat, eventually mounting into a full blown, bent over yourself, holding your stomach as you guffaw uproariously?Yeeeep.

this should be a sculpture about the human condition entitled ‘Unbridled Optimism Meets An Uncaring Universe’

There are photos that tell a story, then there are photos that tell a story.

sapphirefiber:

tygermama:

morivan:

You know that type of laughter that starts off as a small chuckle but kinda builds up inside your throat, eventually mounting into a full blown, bent over yourself, holding your stomach as you guffaw uproariously?

Yeeeep.

this should be a sculpture about the human condition entitled ‘Unbridled Optimism Meets An Uncaring Universe’

There are photos that tell a story, then there are photos that tell a story.

(Source: grindlebone, via nudityandnerdery)

12PM

smileprettybaby:

missmirandaaraee:

omg

The rot just looks at the pit like “you gunna say me right?”
And then looks so happy that the pit did.

(Source: premium-gifs, via pagalini)

12PM

shibe-doge:

ekoenigs:

danchorman:

When you think a meme is dying out:

image

This is the worst post I’ve ever seen

I feel somewhat responsible

(via ichoosetotodile)

12PM
dilclo:

reblog if u want a relationship like this! :))))

dilclo:

reblog if u want a relationship like this! :))))

(Source: xuf, via the-absolute-funniest-posts)

12PM
  • person: OMG YOU DIDN'T STUDY FOR THE TEST???!?!?!
  • me: nope
  • person: BUT HOW ARE YOU GONNA PASS???
  • me: i'm not
← Older entries Page 1 of 749